Dříve k prodeji nemovitosti stačil letáček nebo inzerát v novinách. Později se přistoupilo k databázi klientů, párování poptávek, inzerci na realitních serverech. Dnes, chce-li být realitní makléř úspěšný a pro své klienty udělat maximum – tedy prodat nemovitost rychle a za co nejvyšší cenu – má k dispozici i další moderní nástroje na podporu prodeje bytu nebo rodinného domu a staví pro každý prodej celý marketing na míru.
Sociální sítě již dávno nejsou jen místo, kde se setkáváte s přáteli.
Jsou doslova tržištěm, kde můžete přesně demograficky zacílit. Pohlaví, věk, místo, dokonce zájmové skupiny – sociální sítě o nás vědí opravdu hodně a díky tomu mohu vaši nemovitost nabídnout efektivně konkrétnímu publiku. Velkou výhodou reklam a prezentace na sociálních sítích je rovněž možnost obrazových reklam – pracuji v nich s profesionálními fotkami vaší nemovitosti a díky tomu snáze upoutám pozornost kupujících nebo lépe vystihnu atmosféru té či oné nemovitosti.
Poutavé a čtivé texty, relevantní informace – to je další cesta, jak podtrhnout benefity vaší nemovitosti. Na textech si dávám opravdu záležet. Využívám je na inzertních realitních serverech, příspěvcích na na sociálních sítích, v kampaních ve všech komunikačních kanálech.
PPC reklama na vyhledávacích serverech Google a Seznam je velice efektivní nástroj při prodeji nemovitosti. Díky PPC kampaním mohu nabízet nemovitost jen lidem, kteří ji opravdu hledají. Mohu je dokonce oslovovat opakovaně, díky remarketingu. A co víc, zobrazovat reklamy také na partnerských serverech jako je Youtube, Firmy.cz, Sbazar a spol, kde se denně pohybuje obrovské množství potenciálních kupujících.
Vytvoříme vlastní webovou stránku nemovitosti se samostatnou doménou. Bude tak dostatek prostoru komunikovat potencionálním zájemcům kompletní informace, fotografie i dokumentaci. Navíc získáme lepší měřitelnost dosahu reklamních kampaní.
Nejnavštěvovanější je český realitní server Sreality.cz, ale inzeruji i na dalších. Většina z nich nabízí rychlé vyhledávání pomocí filtrů. Prezentovat zde můžeme i videoprohlídky, virtuální prohlídky a jednoduše se dá inzerovaná nemovitost propojit s mapou okolí. Používáme i podpůrné nástroje jako je topování, tip regionu atd.
Realitním makléřem jsem naplno o roku 2004. Za toto dlouhé období se znám osobně a spolupracuji s realitními kancelářemi a samostatnými makléři. Sdílenou databázi kontaktů využíváme mezi kolegy.
Chceme z vaší nemovitosti udělat prodejní trhák! Obzvlášť, pokud má nějaká specifika nebo slabé stránky. Práce s profesionální fotografkou, natočení virtuální prohlídky, vytvoření 3D scanu, půdorysu, to vše jsou nástroje, které používám.
Jedna činnost podtrhuje druhou, jedna bez druhé nejsou již tolik efektivní. Marketing na míru má své kouzlo právě v tom, že dokonalá kombinace výše uvedených činností mi pomáhá vaši nemovitost prodat za tu nejvyšší možnou cenu, nebo v tom nejkratším čase.
Máte otázky? Neváhejte se na mne obrátit.
Namícháme koktejl marketingových nástrojů. Podaří se nám maximalizovat prodejní cenu!